Bogdan Brześciński

Trudno dzisiaj znaleźć przedsiębiorcę lub programistę, który nie zgodzi się z głównymi zasadami Agile. Każdy chce przecież szybko rozwijać produkt. Dla każdej firmy zadowolenie klienta jest kluczowe. Wszyscy chcą, aby ich oferta była sprawdzona i wszystko działało bezbłędnie. Główne przykazania Agile są też moimi priorytetami w pracy z Procognitą. 

Moja przygoda z Agile rozpoczęła się w 2012 roku, kiedy dołączyłem do zespołu. Od początku w centrum wszystkich działań stawiałem klienta. Znam ofertę naszej firmy od podszewki i potrafię odpowiedzieć na każde pytanie. Zajmuję się trudną pracą organizacyjną, przygotowywaniem ofert szkoleń, obsługą trenerów i myśleniem o firmie Procognita, jak o niezawodnym mechanizmie.

Najpierw klient trafia do mnie. Wtedy biorę na siebie wszystko: pierwsze wrażenie, kompleksową obsługę, wreszcie podsumowanie współpracy wraz z rozliczeniem. Jestem sprzedawcą i logistykiem w jednej osobie. Co więcej, metody Agile stosuję w swojej pracy. To moja pasja. 

Aktywnie działam też na rzecz lokalnej społeczności ALE Kraków. W 2014 roku byłem jednym ze współorganizatorów międzynarodowej konferencji „Agile Lean Europe 2014”. Ucząc się z polskimi i zagranicznymi trenerami poszerzam swoją wiedzę. 

Co jest dla mnie najważniejsze? Dobra relacja z klientem. Pozwala szybko wyeliminować niedomówienia. Do tego dodaję przejrzystość komunikacji i osiągnięcie celu, które są podstawą metody Agile od momentu jej ogłoszenia w 2001 roku.