Strategia Umami, czyli projektowanie strategii doświadczeń | Aga Szóstek
W tym odcinku podcastu rozmawiamy z nią o tym, dlaczego tak wiele firm, mimo że chce klaść nacisk na projektowanie interakcji i usług, to wprowadza jedynie ulepszenia na poziomie operacyjnym i taktycznym, nie potrafiąc osiągnąć zmian na poziomie strategicznym. Zagłębiamy się w mechanizmy, które rządzą doświadczeniami klienta, oraz w jego reakcje na stres wywołany wegatywną interakcją z produktem.
Z podcastu dowiecie się również, jak to jest z tym pierwszym wrażeniem i dlaczego to jak kończymy jest istotne. Poznacie koncepcje projektowania platformy i warunków, oraz jak zdefiniować cele i metryki, do których może dążyć firma. Aga opowiada również o tym, czym jest pozytywna adaptacja, dlaczego jest wyzwaniem przy projektowaniu usług i produktów, oraz jak ją spowolnić. Pokazuje również czym są wyróżniki doświadczenia i dlaczego Wasz produkt powinien się radykalnie różnić od konkurencji. Na koniec poruszamy temat jak zacząć oraz jaki wpływ na wprowadzenie strategii mają liderzy i kadra zarządzająca.
Więcej na temat Agi dowiecie się z jej strony https://agaszostek.com/.
Znajdziecie tam również:
Książki Agi:
Pozostałe książki:
I na koniec:
- Firma Nature Science
- Pan Bartosz Salbut, czyli tłumacz Agi