Rozwiń swoje umiejętności w zarządzaniu strategią rozwoju produktu na zaawansowanym dwudniowym warsztacie. Nauczysz się, jak tworzyć i wdrażać innowacyjne strategie, które wykraczają poza zarządzanie Backlogiem. Poznasz narzędzia i techniki do generowania, weryfikowania pomysłów oraz skutecznego zarządzania produktami w dynamicznym środowisku.
Po szkoleniu:
- Zrozumiesz i zastosujesz podstawowe modele biznesowe, dostosowując je do swojego produktu.
- Zdefiniujesz cele biznesowe i metryki, które pozwolą podejmować decyzje oparte na danych.
- Określisz fazę wzrostu produktu i dobierzesz odpowiednie kierunki rozwoju.
- Wyznaczysz rynki operacyjne i stworzysz strategie ich poszerzania.
- Przeprowadzisz badania oczekiwań użytkowników i dostosujesz produkt do ich potrzeb.
- Poradzisz sobie z trudnymi spotkaniami i rozmowami korzystając z narzędzi wspierających współpracę.
- Zrozumiesz wartość praktyk inżynieryjnych, które podnoszą jakość produktu.
- Dobierzesz skuteczne metody koordynacji pracy w środowisku wielozespołowym.
Dla kogo jest szkolenie:
Product Ownerów
chcących zdobyć zaawansowane narzędzia i techniki zarządzania produktami.
Managerów
pragnących rozwijać umiejętności tworzenia wartościowych produktów.
Zakres szkolenia:
Rola i wyzwania Product Ownera
- Rola i obowiązki Product Ownera w kontekście organizacji.
- Wpływ silnego Product Ownership na produkt i organizację.
Produkt i jego miejsce na rynku
- Definiowanie celów biznesowych przy użyciu Lean Canvas.
- Kryteria sukcesu i metody oceny spełnienia celów.
- Zrozumienie potrzeb użytkowników (Empathy Map).
- Definiowanie rynku i strategie jego rozszerzania.
Strategia i rozwój produktu
- Fazy wzrostu produktu i generowanie obszarów rozwoju na podstawie feedbacku (User Journey Mapping).
- Priorytetyzacja pomysłów (Impact Mapping).
- Ocena kierunku rozwoju produktu.
- Dobór metryk i lejek klienta.
- Walidacja założeń za pomocą A/B testów, wywiadów, paper prototyping.
- Unikanie pułapek w procesie poznawania produktu.
Praca z interesariuszami
- Priorytetyzacja i techniki negocjacji.
Inżynieryjna strona produktu
- Dług technologiczny: jego przyczyny, skutki i metody eliminacji.
- Praktyki inżynieryjne z Extreme Programming (XP).
- Definition of Done i kryteria akceptacji.
Skalowanie
- Dostarczanie jednego produktu przez wiele zespołów (LeSS).
- Techniki koordynacji i integracji pracy.
Product Review i Product Backlog refinement
- Techniki facylitacji usprawniające te wydarzenia.
Polecane przez kursantów:
Poznaj trenera:
Tomasz Wykowski
Jedyny polski Certified Scrum Trainer, CST akredytowany przez Scrum Alliance oraz LeSS-Friendly Scrum Trainer akredytowany przez LeSS Company z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży IT. Specjalizuje się w transformacjach cyfrowych, pomagając organizacjom na całym świecie skutecznie wdrażać usprawnienia. Jako inspirujący mówca i autor, Tomasz angażuje się w rozwój liderów i zespołów, promując kulturę innowacji i ciągłego doskonalenia.
Justyna Wykowska
Coach produktowy i specjalistka od iteracyjnego dostarczania produktów nie tylko softwarowych w podejściu Agile. Od 20 lat pomaga firmom doskonalić ich produkty, dostosowując je do zmieniających się wymagań rynku i klientów. Współpracuje z firmami od młodych, prężnych start-upów po międzynarodowe korporacje.
W ramach szkolenia Advanced Certified Scrum Product Owner otrzymasz:
- interaktywne warsztaty pełne symulacji i dyskusji bez PowerPointa i nudnych wykładów, prowadzone przez praktyków w myśl podejścia Training From the Back of the Room,
- unikalne materiały naszych trenerów, ściągi i materiały do dalszego poszerzania wiedzy,
- imienny dyplom ukończenia szkolenia,
- certyfikat Advanced Certified Scrum Product Owner o ile posiadasz już certyfikat Certified Scrum Product Owner.
Często zadawane pytania:
Czy dostępne są zniżki, jeśli decyduję się opłacić kurs z własnych środków?
Tak, oferujemy specjalne zniżki dla osób, które decydują się opłacić kurs z własnych środków. Prosimy o kontakt w celu omówienia indywidualnych warunków.
Czy możliwe jest rozłożenie płatności za kurs na raty?
Tak, oferujemy możliwość rozłożenia płatności na dogodne raty. Aby uzyskać więcej informacji i ustalić szczegóły, prosimy o kontakt z nami.
Czy mogę zakupić voucher na szkolenie?
Tak, można wykupić Voucher na szkolenie, który będzie ważny przez 12 miesięcy.
Czy muszę akceptować jakieś warunki przed przystąpieniem do szkolenia?
Tak, rejestrując się na szkolenie, akceptujesz warunki uczestnictwa
Jakie są zasady dotyczące płatności za szkolenie?
Ostateczna cena szkolenia jest ustalana na podstawie daty rejestracji, a nie daty opłacenia faktury.
Co jeśli nie będę mógł wziąć udziału w szkoleniu po zakupie biletu?
Wiemy, że różne rzeczy się przydarzają. Możesz bezpłatnie odwołać swoje uczestnictwo w szkoleniu do miesiąca przed jego datą. W pozostałych przypadkach skontaktuj się z nami, żebyśmy poszukali najlepszego rozwiązania.
Więcej informacji znajdziesz w naszych Warunkach uczestnictwa.
Co zawiera cena?
W ceną są wliczone:
- materiały szkoleniowe oraz dyplom – dla szkoleń stacjonarnych w formie fizycznej dla szkoleń online cyfrowej.
- w przypadku szkolenia Certified ScrumMaster koszt podejścia do egzaminu Certified ScrumMaster oraz jednej ewentualnej poprawki.
- koszty certyfikacji i składki członkowskie w organizacjach akredytujących dla szkoleń certyfikowanych.
- lunch i przerwy kawowe dla szkoleń fizycznych.
Cena nie zawiera:
- kosztów noclegu i dojazdu dla uczestników.
Czy po szkoleniu będę mógł zdobyć jakiś certyfikat?
Tak, po ukończeniu szkolenia uzyskasz certyfikat Advanced Certified Scrum Product Owner o ile posiadasz już certyfikat Certified Scrum Product Owner
Czy szkolenie jest zakończone egzaminem?
Nie, po szkoleniu uczestnik nie przystępuje do egzaminu. Zdobycie certyfikatu Advanced Certified Scrum Product Owner wymaga ukończenia szkolenia, posiadania certyfikatu Certified Scrum Product Owner oraz roku doświadczenia w pracy w Scrumie.